تک شات توکچولووک : ددی ،مامی ، فاک می! ۱۸+



سلام جیگرا


امروز تولد بیبی بنده یعنی الناز عزیزم هستش


دوستی که چند ساله صبورانه با من و اخلاق گندم کنار اومده و خیلی خیلی خاطر شو میخوام


همین جا تولدشو بهش تبریک میگم


تولدت مبارک بیبی جونم امیدوارم هزارسالگی تو جشن بگیری


خیلی خیلی دوستت دارم و فکر کنم نیازی نیست اینو بهت بگم که چقدر واسم خاصی


این تک شات هدیه ی تولد منه


امیدوارم هم بیبی جونم و هم شما جیگرای سامی ازش خوشتون بیاد


از اسم کاپلش کاملا واضحه که تریسام هستش پس اگه دوست ندارید نخونید



واسه دانلود تشریف ببرید ادامه


 

 


دانلودhttp://s9.picofile.com/file/8352026268/Dady_Mommy_fuck_me_.PDF.html





نظرات 1 + ارسال نظر
lost_petal چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 11:37

سلام ^^ خسته نباشید ^^
من دنبال یه وان شات میگردم ک دقیق یادم نیس ولی حس میکنم برا وب شما بود ... کاپلش توکچول بود و هر دو تو پرورشگاه بودن و بعد چند سال ک بزرگ شدن همو گم کردن و لیتوک شنیده بود ک تو همون پرورشگاه یه پسری به اسم تمین هس ک شبیه هیچوله و اومده بود ببینتش ...
اگه برا شما بود میشه بگین کجا میتونم پیداش کنم؟ :(

سلام عزیزدلم
این تک شات مال من نیستش ولی فکر کنم تو چنل براتون گذاشته شده و من خیلی دیر این کامنت رو دیدم که بابتش عذر میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد