تک شات توکچولووک : ددی ،مامی ، فاک می! ۱۸+



سلام جیگرا


امروز تولد بیبی بنده یعنی الناز عزیزم هستش


دوستی که چند ساله صبورانه با من و اخلاق گندم کنار اومده و خیلی خیلی خاطر شو میخوام


همین جا تولدشو بهش تبریک میگم


تولدت مبارک بیبی جونم امیدوارم هزارسالگی تو جشن بگیری


خیلی خیلی دوستت دارم و فکر کنم نیازی نیست اینو بهت بگم که چقدر واسم خاصی


این تک شات هدیه ی تولد منه


امیدوارم هم بیبی جونم و هم شما جیگرای سامی ازش خوشتون بیاد


از اسم کاپلش کاملا واضحه که تریسام هستش پس اگه دوست ندارید نخونید



واسه دانلود تشریف ببرید ادامه


 

ادامه مطلب ...

Red in white 14



سلام جیگرا


بفرمایید قسمت چهاردهم


  ادامه مطلب ...

تک شات ترجمه ای: Ex boyfriend +18



سلام جیگرا


این تک شات ترجمه ای رو تو چنل توکچول گذاشتیم ولی گفتم اینجا هم بزارم برای اونایی که نمیتونن تو چنل جوین بدن.


برای خوندن اطلاعات و دانلود فایل پی دی اف تشریف ببرید ادامه


 

ادامه مطلب ...

Red in white 13



سلام جیگرا


این قسمت قراره خیلی جا بخورید!

چون به شدت غیر منتظره ست!


همونطور که گفتم هرقسمت هیجان انگیز تر و جالب تر از قسمت بعد خواهد بود!


به دوستانی که هنوز خوندن این فیکو شروع نکردن پشنهاد میکنم اصلا این فیکو از دست ندن.


خب بیشتر از این کنجکاوتون نکنم بفرمایید این قسمت رو بخونید



راستی نظرم یادتون نره دوست دارم نظرتونو در مورد این قسمت بدونم

 

ادامه مطلب ...

Red in white 12




سلام جیگرا



خب همونطور که گفتم داستان اصلی داره شروع میشه


بفرمایید ادامه


  ادامه مطلب ...

Red in white 11



سلام جیگرا


خب تازه داره داستان شروع میشه


خودتونو برای قسمت های هیجان انگیز آینده اماده کنید.


  ادامه مطلب ...

Red in white 10




سلام جیگرا


بفرمایید این قسمت رو بخونید


  ادامه مطلب ...