Loveless 10



های لاوا


حرفی برای دفاع از خودم ندارم بفرمایید امشبمم لاولس بخونید


 

ادامه مطلب ...

Loveless 9



های لاوا


آقا حواسم هست که امروز فرده ولی Red and white آماده نبود برای همین گفتم امشب اینو اپ کنم فردا  رد اند وایت  رو.


بفرمایید این قسمت رو بخونید


 

ادامه مطلب ...

Loveless 8



های لاوا



این قسمت هم خیلی زیاده و هم هیجان انگیز!


لطفا نظراتتونو  ازم دریغ نکنید.


هرچند نمیرسم جواب شونو بدم ولی خوندنشون کلی بهم انرژی و انگیزه برای ادامه ی بهتر فیک میده.


بفرمایید این پارتو بخونید


 

ادامه مطلب ...

Loveless 7



های جیگرا



نمیخوام داستان اینو با نارسیس قاطی کنید بنابراین یه مدت جمعه ها هم لاولس خواهیم داشت.


بفرمایید ادامه


  ادامه مطلب ...

Loveless 6



سلام لاوا


از اونجا که عجله دارم زودتر به قسمت های هیجان انگیز توکچولیش برسیم امشبم اپش میکنم.


بفرمایید ادامه دوستان



 

ادامه مطلب ...

Loveless 5


سلاممم


با یه قسمت خیس دیگه خدمت رسیدم


اما لازمه یه بار دیگه نکته ای که بارها بهتون گفتم رو یادآوری کنم


عمل لوا.ط یا همج‌نس گرایی تو یونان باستان امری طبیعی و عادی بوده چون زنان رو در حدی نمیدونستن که بخوان معشوق اونا باشن و فقط به اونا دید یه وسیله برای بقای نسل نگاه میکردند.


اما اکثر مردان معشوقی از جنس مرد داشتن که حتی با او عشق.بازی هم میکردند.


اصطلاح عشق افلاطونی هم دقیقا از همین یونان باستان میاد چون خوده افلاطون هم معشوقی از جنس مرد داشت!


با این توضیحات برید این قسمتو بخونید


 

ادامه مطلب ...

Loveless 4



سلام جیگرا


این شما و این هم قسمت چهارم


فقط قبل خوندنش یه توضیح کوچولو بدم 


سه قسمت قبل یه جوریی مقدمه ی این داستان بودن و  داستان اصلی از این قسمت شروع میشه


تو این قسمت نجیب زاده ی نازپرورده مون بلاخره وارد داستان میشه

 

ادامه مطلب ...

Loveless 3


های جیگرا


براتون یه قسمت طولانی و هیجان انگیز آوردم!



اونایی که خیلی حساسن این قسمتو نخونن


 

ادامه مطلب ...

Angelenos and Narcissus 27



های جیگرا


براتون یه پارت اسمات ولی زیبا و رمنس آوردم


واسه خوندنش تشریف ببرید ادامه


  ادامه مطلب ...