The tale of water and fire 8




سلام جیگرا


اول از اینکه کامنت های دیر جواب میدم عذر میخوام مخصوصا از دونسنگ عزیزم که گله کرده بود


بعد اپ میشینم و با حوصله تک تک شونو جواب میدم


دوم اینکه احتمال داره که تعداد دفعات اپ شو بیشتر کنم ... با اینکه نوشتن هرقسمتش کلی انرژی و وقت میبره... ازتون میخوام با نظراتتون حمایتم کنید... من در واقع هرهنری تو نوشتن دارم رو قراره سر این بزارم... چون میخوام چیزی خاصو متفاوت از آب دربیاد پس لطفا بهم انرژی بدید.


از این قسمت داستان روی غلتک می افته و جذاب تر و جالب ترمیشه


توکچول بلاخره همدیگه رو ملاقات میکنن و پای دونگهه هم به داستان باز میشه.


ایشا... قسمت بعد با تیزری خاص و انیمه ای طوری همراه خواهد بود


ببخشید اگه پر حرفی کردم یه ادیت ببینید بعد تشریف ببرید ادامه



 

ادامه مطلب ...

Angelenos and Narcissus 12



سلام جیگرا


بابت وقفه ای که در اپ این فیک بوجود اومد ازتون عذر میخوام

به خاطر انتقادهایی که یکی دونفر از خواننده های نسبت به این فیک داشتن تصمیم گرفتم یکم روی نحوه ی ادامه ش فکر کنم و دست آخر تصمیم گرفتم داستان رو همونطور پیش ببرم که از ابتدا در نظرم بودش ( واقعا چرا اینقدر مرغ م یه پا داره؟!  ) در کل دیگه سعی میکنم دیگه بین اپ هاش فاصله نیفته و به موقع اپ کنم


لطفا نظرات ارزشمندتونو ازم دریغ نکنید


بفرمایید این قسمت ها.ت و جذاب رو بخونید

 


ادامه مطلب ...

The tale of water and fire 7



سلام جیگرا


حرفی نیست


یه ادیت از لیتوک ببینید بعد برید ادامه


 

ادامه مطلب ...

The tale of water and fire 6



سلام جیگرا


قسمت ششم رو آوردم ولی قبلش میخوام یه توضیح کوچولو درمورد این فیک بهتون بدم


همانطور که متوجه شدید این فیک شامل دو داستان مجزاست که یکی مربوط به گذشته و دیگری مربوط به حاله


در کنار این بهتون گفتم که این فیک بیشتر حالت رمان داره پس باید یکم صبور باشید منم سعی میکنم پارت های طولانی تری بنویسم.


یه چیز دیگه


بعضی از دوستان خواستند که برای فلان شخصیت یا کاپل ادیت بزنم

من خودم در نظرم هست که برای تمام شخصیت ها و کاپل های این فیک ادیت مناسب درست کنم که بهتر بتونید با داستان رابطه برقرار کنید اما هرقسمت نهایتا بتونم از یه کاپل یا شخصیت بزارم پس بازم ازتون میخوام که صبور باشید.

من تموم تلاش مو میکنم که این فیک همه رو راضی کنه


برای این قسمت یه ادیت از سونگمین ساختم که چندان نامربوط با این قسمت نیست


 


ادامه مطلب ...

Angelenos and Narcissus 11



سلام جیگرا



متاسفانه دیشب بلاگ اسکای از دسترس خارج شده بود نتونستم اپش کنم


بفرمایید قسمت یازدهم به همراه پوستر جدید



ادامه مطلب ...

The tale of water and fire 5



سلام جیگرا


بلاخره تو این قسمت داستان اصلی شروع میشه و شیوون و سونگمین هم وارد داستان میشن


برید بخونید که این قسمتش حسابی هیجان انگیزه


 



ادامه مطلب ...