Cinderella and angel of dreams 1


سلام جیگرا


فیک جدید آوردم


این قسمت بیشتر حالت مقدمه رو داره

داستان اصلی از قسمت بعد شروع میشه



لطفا نظر بزارید تاقسمت بعدو زودتر بزارم


 

ادامه مطلب ...

Sarang only you 34



سلام جیگرا


با قسمت بعد سارانگ خدمت رسیدم



اما باز قبلش مومنت و عکس توکچولی داریم!



امشب ویدئویی که کیم هیچول اعظم زحمت اپشو کشیده میزارم براتون


واسه هم م.شروب میریزن و دهن هم غذا میدن


بدجور خرذوق شدم سر این ویدئو 

شماها هم حتما دانش کنید


دانلودhttp://s9.picofile.com/file/8316916242/4_5971840665728844274.mp4.html


یکی کامنت گذاشته بود براش که شما دونفر باهم میرین سرقرار؟

درحالیکه اینا رفتارشون مثل زن و شوهرای نود ساله می مونه

ازینایی که یه عمر باهم زندگی کردند و از تموم جیک و پوک هم خبر دارن


اینم چند تا عکس از ویدئو




باز از این ایموجی استفاده کرده

دوتا پسره که دست همو گرفتن

قبلنا هم واسه لیتوک ازینا گذاشته بود



اینم فن ارت گوگولیش



این دوتا عکس هم مال چند روز قبله

خیلی ناز بودن نتونستن نزارم


خیلی عشق شدن اینجا




نگاه هیچول




خب تموم شد


حالا میتونید برید ادامه



ادامه مطلب ...

Angel lovers آنونس+دانلود قسمت اول تا دهم







سلام جیگرا


خوبید؟


از اونجا که بین اپ های این فیک فاصله افتاده گفتم یه آنونس از قسمتهای گذشته و همینطور قسمتهای جدید آینده براتون بزارم ( اصلانم قصدم کنجکاو کردنتون نیست  )


کسایی که تا به حال چیزی ازین فیک نخوندن میتونن با خوندن آنونس با جوّ و فضای داستان آشنا بشند.


همینطور ده قسمت قبلی رو گذاشتم که میتونید دانلودش کنید.


فعلا روزهای اپش جمعه هاست اگه تونستم بعدا بیشترش میکنم.



واسه دانلود و خوندن آنونس تشریف ببرید ادامه




 

ادامه مطلب ...

Sarang only you 33



سلام جیگرا


اول چندتا عکس ببینید بعد برید ادامه





جایی از بدن لیتوک نیست که هیچول بهش دست نکشیده باشه


بالا پایین عقب جلو!!!


داریم ازین ریل تر؟














 






این آخریه که مال سوپرشو هستش که تهش بود



قبلا هم گفته بودم که به گفته ی خوده هیچول ، لیتوک هیکل مورد علاقه ی هیچول رو داره


واسه همینم نمیتونه جلوی خودشو واسه ل.مس کردنش رو بگیره


اینست زوج توکچول!



ادامه مطلب ...

معرفی فیک جدید : سیندرلا و فرشته ی رویاها + سفیدبرفی و شاهزاده ای با اسب سفید



سلام جیگرا


گفتم بیکارم فیک جدید بزارم براتون :/


شوخی کردم


یه عده از دوستای گلم دلخور بودن که چرا دیگه فیک فانتزی نمینویسم

منم بعد روزها فکر کردن این فیکو از مغزم کشیدم بیرون


به نظر خودم جالب و جذابه مخصوصا برای اونایی که دنبال فیکهایی با جو آروم و رمزآلود و البته والت دیسنی مانند میگردند.


وجالبترین قسمتش اینه که بر اساس یه فکت و مومنت نوشتمش.

وقتی بخونید متوجه میشید.


اینم همین اول کار بگم که پوسترش غلط اندازه:/


نه لیتوک بال داره


نه قراره تن هیچول لباس زنونه کنم


تازه کیوهم به اندازه ی عکس پوستر شاخ نی


پوسترش فقط در مورد شیوون صدق میکنه



حتما میگید خو مریض داشتم که پوستر بی ربط بسازم؟


جواب اینه که این فعلا واسه دست گرمیه 

پوسترهای اصلی رو بعدا میزارم.


یه چیز دیگه


از اونجا که سامی استاد ابتکار به خرج دادن تو فیکه، یه نوع آنونس از قسمتهای اینده ش براش نوشتم که میتونید تو ادامه بخونید.


اگه استقبال خوب باشه بازم آنونس میزارم.



چقدر حرف زدم


برید ادامه تا حوصله تون سر نرفته



  ادامه مطلب ...

Sarang only you 32


سلام جیگرا


میدونم دیر شد ولی مهم اینه بلاخره اومدم!


این قسمت قراره کلی حرص بخورید و  اشک بریزید:/


در ضمن واسه این قسمت از ریمیکس آهنگ hello گروه نوایست استفاده کردم که میتونید برای حس گرفتن بیشتر از اینجا دانلودش کنید:



دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8315353226/4_532579488052057657.mp4.html



و اما فکت و مومنت امروز


میخواستم براتون مومنتهای جذاب و خوشگل سوپرشو رو بزارم اما به خاطر سرعت نت کوفتی نمیتونم


لعنت به باعث و بانیش


به جاش پست لیتوک برای تولد هیچول رو میزارم




اینم بگم که لیتوک تولد هیچولو بهش پیش پیش هم تبریک گفته بود.


عررررر بی صبرانه منتظر رسیدن زادروز این دو کفترعاشقم


یعنی ایندفعه چی پست میزارن واسه هم؟



 

ادامه مطلب ...

Force love 20-1 , 20-2



سلام جیگرا


بلاخره بعد مدتها قسمت آخر این فیکو آوردم!


از اونجا که وب قبلی فی.لتر شد بخش اولشم به همراه بخش دوم میزارم


اینو بگم که پایانی کاملا غیرمنتظره داره !



یه چیز جالب!


تو یکی از چنل های دوستان کسی پیام داده بود که فرعی شیپ نکنیم که نسل فیک های اب دوغ خیاری منقرض شه

(مثلا منم تازه الفم نمیدونم زوج های اصلی سوجو از اول کیا بودند! 


با این اوصاف هرکی فیک آب دوغ خیاری میخواد بره ادامه


بلاخره بین چندین وعده چلوخورشت و جوجه کباب، آب دوغ خیارم هم باشه چندان بد نیست


خودش یه نوع تنوع هستش


 

ادامه مطلب ...

Sarang only you 31



سلام جیگرا



با قسمت خوشمل سارانگ خدمت رسیدیم و همینطور یه فکت دهن پرکن دیگه!



پست هیچول واسه تولد لیتوک


نه یکی 


نه دوتا


بلکه سه تا عکس کاپلی توکچول اپ کرد!!!



فکر کنم تو گوشی ش بیشتر از من عکس توکچول داشته باشه



سامی فداش



اینم عکس ها:


یعنی هلاک ایموجی هایی هستم که گذاشته


عکس سوم قبلا تصویر زمینه کامپیوتر هیچول هم بوده!










جالبه ازین کارا واسه تولد هیچ کس دیگه ای نکرد.


اینست ریلیت زوج توکچول!


طفلی هیچولم دیگه به چه زبونی بگه عشقش لیتوکه؟


خدایا دیده ای بینا عطا کن




ادومه پلیز

 

ادامه مطلب ...

فن فیک توکچول به قلم کیم هیچول اعظم



سلام جیگرا


گفتم افتتاحیه ی وب جدید با یه فیک از خوده کیم هیچول اعظم باشه

از اونجا که بچه ها زیاد اومدن پی وی و قضیه شو میپرسیدن و من هربار مجبور میشدم این فیک رو براشون فوروارد کنم تصمیم گرفتم یه بار برای همیشه اینجا اپش کنم.


اونایی که مشتاق خوندن یه  فیک که نویسنده اش یه ایدول هستش بپرند ادامه



  ادامه مطلب ...