معرفی فیک جدید : سیندرلا و فرشته ی رویاها + سفیدبرفی و شاهزاده ای با اسب سفید



سلام جیگرا


گفتم بیکارم فیک جدید بزارم براتون :/


شوخی کردم


یه عده از دوستای گلم دلخور بودن که چرا دیگه فیک فانتزی نمینویسم

منم بعد روزها فکر کردن این فیکو از مغزم کشیدم بیرون


به نظر خودم جالب و جذابه مخصوصا برای اونایی که دنبال فیکهایی با جو آروم و رمزآلود و البته والت دیسنی مانند میگردند.


وجالبترین قسمتش اینه که بر اساس یه فکت و مومنت نوشتمش.

وقتی بخونید متوجه میشید.


اینم همین اول کار بگم که پوسترش غلط اندازه:/


نه لیتوک بال داره


نه قراره تن هیچول لباس زنونه کنم


تازه کیوهم به اندازه ی عکس پوستر شاخ نی


پوسترش فقط در مورد شیوون صدق میکنه



حتما میگید خو مریض داشتم که پوستر بی ربط بسازم؟


جواب اینه که این فعلا واسه دست گرمیه 

پوسترهای اصلی رو بعدا میزارم.


یه چیز دیگه


از اونجا که سامی استاد ابتکار به خرج دادن تو فیکه، یه نوع آنونس از قسمتهای اینده ش براش نوشتم که میتونید تو ادامه بخونید.


اگه استقبال خوب باشه بازم آنونس میزارم.



چقدر حرف زدم


برید ادامه تا حوصله تون سر نرفته



  

نام فیک: سیندرلا و فرشته ی رویاها+ سفیدبرفی و شاهزاده ای با اسب سفید


کاپل: توکچول- وونکیو


ژانر:عاشقانه - فانتزی (داستان پریان)


روزهای اپ: فعلا معلوم نی




خلاصه:هیچول به همراه برادرناتنی ش کیوهیون دریک سیرک کار میکنند.

هیچول کارش بندبازی و راه رفتن روی طنابه و کیوهیون برای سرگرمی تماشاگران آواز میخونه.

تا اینکه یک شب شاهزاده ی کشور همسایه اجرای اونها رو می بینه و ازشون میخواد تا همراهش به پایتخت برند و اجرایی هم اونجا داشته باشند...




اینم آنونس:








لیتوک شگفتزده گفت-این...این واقعا شگفت انگیزه!

پیرمرد گفت- بوش حتی از خودش هم شگفت انگیزتره... این گل رایحه ای از بهشت رو داره!




کیوهیون- هیچول باورت میشه؟!... یه شاهزاده ی واقعی میاد تا اجرای مارو ببینه!



لیتوک - تو خیلی زیبایی کیم هیچول...حتی از فرشته ها هم زیباتری!




شیوون- ازت میخوام کاری رو برام انجام بدی!



-سرورم به نظر میاد ما سردسته ی این قوها رو شکار کردیم!



- من در طالع این بچه سرنوشتی نحس و شومی می بینم...او به وسیله مادربزرگش که یک فرشته ست نفرین شده!...و فقط یه نفر میتونه اونو نجات بده!...کسی که درست نه روز بعد از شاهزاده به دنیا اومده میتونه این طلسم رو بشکنه و خنده رو به ل.ب های شاهزاده برگردونه.




لیتوک – خیلی وقته منتظرت بودم... به خونه خوش اومدی کیم هیچول!

-تو کی هستی؟... چرا منو کیم هیچول صدا میزنی؟...من چو هیچول هستم.




کیوهیون دست شیوون را گرفت و تند تند تکان داد

-بنده چو کیوهیون هستم!...برادر و وکیل هیچول!... قبل بستن هر قراردادی من باید بخونمش و از صحتش مطمئن بشم... متوجه اید که؟



شیوون- اون حتی از چیزی که تصور میکردم زیباتره!... زیبا و معصوم...با صورتی که کاملا شبیه فرشته هاست!...اندامش به قدری ظریف و ترکه ایه که فکر میکنم اگه فقط کمی محکم تر در آغوشش بگیرم  وجود نازنینش درهم میشکنه ...تا نبینید متوجه نمیشید که چی میگم!... اون یه فرشته ست که از بهشت اومده تا مال من باشه!!!




-من میدونستم که تو میای!... میدونستم که بلاخره میای و منو از این درد و عذاب نجات میدی!






هیچول- این صدای آهنگ از کجاست؟...نوازنده شو نمی بینم؟

لیتوک - این یه آهنگ از بهشته!... تا حالا با آهنگی از بهشت رق.صیده بودی؟



کیوهیون- به نظرت این مسخره نیست؟... اون این همه راه اومده تا با کسی ازدواج کنه که تا به حال حتی یه بارم اونو ندیده!



-نه...تو نمیتونی اینجا منو ببو.سی!



شیوون به او نزدیکتر شد و دستهایش را گرفت

- هیچول بهم قول بده...قول بده که هرکاری از دستت برمیاد برام انجام بدی!



-اینو یادت باشه!...سردی رز کبود فقط با گرمی ل.ب هایی سرخ از بین میره!







میدونم خیلی کنجکاو شدید


نظر بزارید تا زودتر اپشو شروع کنم







نظرات 4 + ارسال نظر
Elf.Bahaar یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 09:14

سلام سامی انجل جون
از اینکه یه ژانر داستان پریان رو شروع کردی خیلی خوشحال شدم. در کل نوشته هاتو خیلی دوست دارم و هر چی ازت ببینم می خونم چون سه عضو مورد علاقه ام یعنی کیوهیون، لیتوک و شیوون رو میتونم به صورت کاپلهای متفاوت تو داستانات ببینم
کاپل شیپر نیستم، اما باور دارم که توکچول کنار هم واقعا یه چیز دیگه ان
بیصبرانه منتظر ادامه داستان جدیدت هستم

سلام عزیزدل
وای جدنی؟ لطف داری
خوشحالم که از نوشته هام راضی هستی
شک نکن که توکچول واسه هم خاص ان... خودشون اعتراف کردن که تنها دوست واقعی همدیگه هستن
به زودی قسمت جدیدو میزارم ممنون از اینکه دنبال مبکنی

آتوسا یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:47

فدات بشم ازین به بعد ببشتر نظر میزارم
اره دیگه توکچول شیپر جماعت یه چیز دیگه اس

خدا نکنه جیگرم
مرسیییی
معلومههههه

آتوسا شنبه 16 دی 1396 ساعت 15:55

عررررر من ذوقمرگ
بی صبرانه منتظرشم
ینی عاشق وقتاییم که تیزر فیک جدید میزاری
کنجکاو شدم!!!!
منتظرش هستیم هیونگ

من عاشق نظرات توام
اصلا خوندن نظر توکچول شیپر جماعت یه چیز دیگه ست
به زودی دوسنگم

Hanna شنبه 16 دی 1396 ساعت 15:07

:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد