Angel lovers آنونس+دانلود قسمت اول تا دهم







سلام جیگرا


خوبید؟


از اونجا که بین اپ های این فیک فاصله افتاده گفتم یه آنونس از قسمتهای گذشته و همینطور قسمتهای جدید آینده براتون بزارم ( اصلانم قصدم کنجکاو کردنتون نیست  )


کسایی که تا به حال چیزی ازین فیک نخوندن میتونن با خوندن آنونس با جوّ و فضای داستان آشنا بشند.


همینطور ده قسمت قبلی رو گذاشتم که میتونید دانلودش کنید.


فعلا روزهای اپش جمعه هاست اگه تونستم بعدا بیشترش میکنم.



واسه دانلود و خوندن آنونس تشریف ببرید ادامه




 

 


دانلود قسمت اول تا دهمhttp://s9.picofile.com/file/8316478984/angel_lovers_1_10.docx.html






کیوهیون - پولت چه اهمیتی میتونه برات داشته باشه وقتی خودت دیگه زنده نباشی؟




هیچول-... لیتوک تنها کسیه که من دارم...تنها خونواده ...




شیوون-تو فکر میکنی کی هستی؟... فکر میکنی چون یه ظاهر سک.سی و یه صدای قشنگ داری باید همه کاری که تو میگی رو انجام بدن؟!




هیوکی-میخوای چیکار کنم؟... صبر کنم تا بولدوزرا اینجا رو آوار کنن رو سر این طفل معصوم ها؟!

لیتوک- نه... ولی به این راحتی هم نباید پا پس بکشید... اینجا مال این بچه هاست!




هیچول- از اولش هم میدونستم که این قضیه ی پرورشگاه برات دردسر میشه...

دستهایش را با خشم مشت کرد و با نفرت گفت- ... اگه این یارو چوی شیوون رو ببینم تموم دندون هاشو تو دهنش خورد میکنم!




لیتوک-...از اینکه بهم دل گرمی میدی ممنونم چولا...ممنونم که هستی تا دیگه احساس تنهایی نکنم.

هیچول با شنیدن این کلمات خجالتزده شد و تحت تاثیر قرار گرفت اما مثل همیشه سعی کرد احساساتش را مخفی کند.

-این حرفها یعنی چی؟...

مشت آرامی به سی.نه ی لیتوک زد

-...یااااا نکنه بهم نظر داری که اینطوری قربون صدقه م میری؟!





کیوهیون- دیگه نمیخوام اشک ریختن تو ببینم... هیچ وقت.



شیوون-...اگه میدونستم سردسته تون موجودی به این شیرینیه برای دیدنش زودتر پاپیش میزاشتم.




دونگهه-کاش هرکدوم ازین بچه ها والدی مثل لیتوک داشت اونوقت هیچ نگرانی ای برای آینده ی اونها نداشتم.




هیچول وقتی سکوت اورا دید گفت- فکر نمیکنی باید چیزی بگی؟

کیوهیون گفت- مثلا چی؟!

هیچول- یه چیزی مثل ممنونم...مچکرم...خیرسرت ما نجاتت دادیم!

کیوهیون به سردی گفت- یادم نمیاد ازتون خواسته باشم که نجاتم بدید!




شیوون-نگاه خوشگلتو ازم نگیر عسل!

لیتوک اخم کوچکی کرد

-اینطوری صدام نزن!

شیوون بی اخطار بو.سه ای روی گونه اش گذاشت و درحالیکه از تماشای سرخ شدن دوباره ی لیتوک لذت میبرد گفت- وقتی مثل عسل شیرینی باید چی صدات بزنم؟...فرشته ی عسلی؟




لیتوک با گریه گفت- تو به من قول دادی هیچول!...قول دادی دیگه هیچ وقت کارهای گذشته تو تکرار نکنی!...باورم نمیشه که زدی زیر قولت!




هیچول- گیریم گردن نازک منو شکستی...با اون مرتیکه ی گردن کلفت میخوای چیکار کنی؟

کیوهیون غرید

-از کی داری حرف میزنی؟




لیتوک- میبرمش خونه ...زخمش رو درمون میکنم.

هیچول-چی؟!...خل شدی مگه؟...واسمون شر میشه...یه نگاه به سر و ریختش کردی؟!...کپ این خلافکارا و آدم کش هاست!




کیوهیون-برام مهم نیست که چی میشه... تو مال منی...فقط مال من!




هیچول- من برام چی ام؟... یه دوست؟...یه برادرکوچیکتر؟

لیتوک- نمیدونم... شاید چیزی که همه به عنوان خانواده دارن و من ندارم...کسی که بهش عشق بورزم و همانطور ازش عشق دریافت کنم‌.




شیوون با تمسخر گفت

-پس واسه ی خودت بادیگارد گرفتی!...

نگاهش را از لیتوک گرفت و به هیچول دوخت

-...اما ای کاش یکی رو میگرفتی که به دردت بخوره نه این گل زیبا و ظریف رو!

و دستش را با پررویی سمت صورت هیچول دراز کرد.

هیچول با خشم دست اورا کنار زد و غرید

-درست فهمیدی من بادیگاردشم!...

انگشتش را با تهدید جلوی صورت شیوون گرفت

-...در ضمن این گل زیبا ، خار هم داره!...خاری که آدم های عو.ضی ای مثل تورو تیکه و پاره میکنه!...پس مراقب رفتارت باش!




کیوهیون- تو میتونستی بری...چرا هنوز موندی؟

لیتوک- نمیتونستم تورو با این زخم تنها بزارم.




شیوون- من اونو زنده میخوام...نباید کوچیکترین آسیبی بهش برسه.




هیچول-با فرشته ی من چیکار کردی؟!

کیوهیون با یک دست آن گربه ی وحشی و خشمگین را کنار زد و گفت-اون حالش خوبه!...در ضمن من کاری باهاش نکردم!




لیتوک- تو... تو یه... آدمکشی؟!




هیچول- اونا فقط ظاهر منو ببینن...از درونم خبری ندارن.

لیتوک کنار گوشش زمزمه کرد

-ولی من مطمئنم بلاخره یکی پیدا میشه که این گل رو فقط واسه ی قلب طلایی ش بخواد نه ظاهر فریبنده ش.




لیتوک- بهم بگو اینکارا رو برای چی انجام میدی؟... برای راحتی این بچه ها یا... برای بدست آوردن من؟

شیوون- اگه بگم هردوش باور میکنی؟





ادیتهای پوسترا تا اینجای فیک:














نظرات 1 + ارسال نظر
tara پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 23:41

کیو چقد راضی به نظر میاد تو پوستر کیوتوک!

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد