دانلود فایل کامل Sarang only you



های جیگرا


تصمیم گرفتم قبل از شروع فیک جدید داستان های قبلی مو کامل کنم و برای دان بزارم.


خصوصا این یکی که کامل شدنش تقریبا سه سال!!! طول کشید!


من معمولا کمتر پیش میاد که فیکی بنویسم که فقط رمنس تنها باشه و معمولا نوشته هام فانتزی هستن چون حس میکنم به خوبی از پس نوشتنش برنمیام.

سارانگ اولین فیکشنم با ژانر رمنس بود که کاملا راضیم کرد و از اینکه تکمیلش این همه طول کشید و از وقتی که صرفش کردم ناراحت و پشیمون نیستم.



فایل کامل سارانگ رو میتونید تو ادامه ی پست دانلود کنید.


انشا... فیکشن جدید از هفته ی بعد اپ میشه.



  

دانلودhttp://s9.picofile.com/file/8356532900/Sarang_only_you_Teukchul_by_Somy_Angel.PDF.html


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 10:55

وایییی هیونگ
عالیییی بوووود
راسی سلام
چطوری هیونگ جونم؟؟
خوبی؟؟؟
انتظارم بالاخره ب سر اومد
من عاشق این فیکتم هیونگ
سارانگهه یو

سلام عزیزذل هیونگ
خوش برگشتی لاوم
هرچند دیر دارم کامنت هاتو جواب میدم ولی قبلا تموم شونو خونده بودم و مرسی بابت شون
اره دیگه بعد سه سال بلاخره کامل شد
نادو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد