دانلود فیک my angel


بازهم سلام 


بلاخره بعد سالها این فیک کامل شد 


امیدوارم ازین فیک طنز و فانتزی لذت ببرید.



واسه دانلود برید ادامه



  


دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8318205968/my_angel_somy_angel.docx.html




نظر فراموش نشه جیگرا




نظرات 5 + ارسال نظر
دختر بابا جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 04:13

سلامممم من بلاخره دوباره وبتو پیدا کردم.
میگما یه داستانی داشتی می نوشتی تو وب قبلی که مربوط به گروه نوایست و رن ملکه مین هیون بود و خلاصه.....
چی شد؟
مرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تموم کردی؟
اگه تموم شده لطفا کاملشو بذار من هنوز تو خماریشمممممم.
مرسی اه

عه سلام ... خوشحال شدم
اتفاقا شما چندمین نفری هستید که سراغ این فیکو میگیرید
نه عزیزم تموم نشده ولی قراره تابستون ادامه ش بدم
مرسی از پیگیری ت ایشا... تابستون اپ شو از سر میگیرم

حنا جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 23:46

سلام سامی جونم من این فیک رو خوندم ولی دلم‌واسه هیچولی خیلی سوخت لطفا فصل دومشم بنویس
ممنون

سلام جیگرم
چشم به محض اینکه موضوع جالبی براش پیدا کردم مینویسم

حنا چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 23:53

چوخ دا گوزل

با اینکه نفهمیدم اما فدات

tara چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 23:36

عخخخخخخیییی،،،، خیلیی خووب بود

خوشحالم دوستش داشتی جیگرم

tara چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 23:22

عهههههههههههههههه ،،،،،عاخجوووون ،،،،دمت گرم، الان میخونممم

خواهش عزیزدل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد