توضیح در مورد فیکهای نظرسنجی



سلام جیگرا

آقا من زبونم مو درآورد بس که گفتم تو نظرسنجی وب شرکت کنید اما جز یه عده تون بقیه تون جدیش نگرفتید.

برای همین یه معرفی از هرسه تا فیک میزارم که بلکم یکم مشتاق شید که رای بدید.


واسه خوندن خلاصه ها برید ادامه


 

 


فیک اول : آنجلینوس و نارسیوس

ژانر: تاریخی – یونان باستان – انسی دار ۱۸+

کاپلها : توکچول – وونکیو – ایونهه

خلاصه: رُم توسط لشگریونان اشغال میشود و لیتوک ، کوچکترین پسر فرمانروای روم به اسارت یونانی ها درمیاید.

همین موضوع سبب برخورد او با ولیعهدو شاهزاده ی زیبای یونانی با عادات سک.سی خاص میشود.

آیا لیتوک میتواند عادت های ناپسند اورا تغییر دهد و عشق واقعی را نشانش دهد؟!



فیک دوم : پیوند خون و جادو

ژانر : جادویی - خون آشامی – امپرگ 

کاپلها : توکچول – وونکیو – ایونهه

خلاصه : در سال ۱۹۶۰ جامعه ی خون آشام ها با مشکلات زیادی مواجه شده.

 به خاطر خون گیری های متعدد و  شکار بی رویه ی انسانها ، انسانها پی به وجود آنها بودند وبا تشکیل گروه های شکارچی درصدد ریشه کن کردن آنها هستند.

از طرف دیگر گرگینه ها نیز خیال نابودی آنها را در سر دارند.

اما در این میان خطر بزرگتری بقای هرسه گروه را تهدید میکند!

هیولای باستانی که سالها قبل موفق به فرار از جهنم شده قصد آن را دارد تا دروازه های جهنم را که با خون خون آشام اولیه و جادویی کهن مهر و موم شده باز کند و برای همیشه دنیا را نابود کند.

رهبر خون آشام ها  کیم هیچول و دوستانش تنها کسانی هستند که سعی میکنند تا جلوی اورا بگیرند.



فیک سوم: فصل دوم مای آنجل ( بازگشت فرشته )

ژانر : طنز – جادویی – عاشقانه

کاپلها : توکچول – وونکیومین – ایونهه – رن مین – جونهان ( سونتین)

خلاصه: بعد سه سال لیتوک برای انجام ماموریت دیگر به زمین برمیگردد و دوباره با هیچول ملاقات میکند.

هیچولی که این روزها گرفتار مزاحمتهای همسایه ی جدیدش است که شباهت عجیبی به او دارد!



ناموسا خوندید حتما تو نظرسنجی شرکت کنید که تکلیف فیک جدید روشن شه.

فقط هم تا شنبه وقت دارید.


ممنون از همکاری تون



نظرات 5 + ارسال نظر
حنا چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 11:24

من شرکت کردم و به نظرم همشون خوبن همرو بزار

مرسیییی
حتما جیگرم

tara سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 14:43

هر سه تاشو دلم میخاد بخونم،،،،،ولی انتخابم به ترتیب یک_سه_دوعه

هرسه تا شم اپ میشه منتها ب نوبت

سهیلا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 10:26

فیک پیوند خون وجادو رو بذا ر میگم نمیشه ایونهه رو توش بیشتر کنیplease

حتما عزیزم

Hanna سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 00:09

منم شرکت کردم اون توکچول وونکیو خوناشامیییی

خیلی ممنون دونسنگم

Aida eunhae shipper دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 22:04

سلااااام من شرکت کردم عزیزمممم

مرسی جیگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد