Lover and beloved


سلام همگی

من همکار جدید سامی جون هستم

اولین فعالیتمو میخوام رو با یه وان شات شروع کنم

خداکنه مورد پسندتون باشه 

دانلودفایل

نظرات 4 + ارسال نظر
tara شنبه 23 تیر 1397 ساعت 01:25

سلااااام،،،خوش اومدی عزیزممم
تک شاتت خیلی شیک و جدید بوووددد ،،،خیلی دوسش داشتم
فتو تیزر و صفحه های پی دی اف هم عالللییییی بووودددد
امیدوارم حسابی با سامی باهمدیگه بترکونین،،،،
خسته هم نباشی،،،،

مرسی

سامی جمعه 22 تیر 1397 ساعت 23:19

خسته نباشی عزیزم

سامی جمعه 22 تیر 1397 ساعت 23:17

با اینکه قبلا وان شاتو خونده بودم و تو پی وی برات کلی عر زده بودم سرش
بازم جا داره که اینجا دوباره احساسات مو نسبت بهش نشون بده
من یکی که بدجور پسندیدم اصلا اساس زوج توکچول همین احساسی و رمانتیک بودن شه

سامی جمعه 22 تیر 1397 ساعت 23:15

سلام جیگرم
اول از همه بهت خوشامد میگم همکار عزیز
امیدوارم یه همکاری خوب و طولانی مدت باهم داشته باشیم

تا اخر عمر ادامه داشته باشه خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد