معرفی فیک جدید: The tale of water and fire



های جیگرا


معرفی فیک جدیدو آوردم!


میدونم هنوز فیک ناتموم زیاد دارم ولی نمیخواستم اینو واسه بعد بزارم 

اگه یادتون باشه پارسال معرفی شو گذاشته بودم اما چون موقع درس و مدرسه بود گفتم تابستون اپش میکنم.


در مورد جو و فضای داستان اینو بگم که خیلی شبیه جادوی درون هستش.

و تموم سعی مو میکنم که ازون بهتر بشه


احتمالا طولانی شی و از الان حساب کردم پنج تا قسمت ویژه هم باید براش بنویسم.


به علاوه هفت تا پوستر و سه تا تیزر جالب و رنگی رنگی هم داره!


همین جا جاداره یه کوچولو توضیح در مورد فصل دوم جادوی درون بهتون بدم چون سوال اکثرتون اینه که آیا بلاخره فصل دوم داره یا نه؟ ( جالبه دو سه نفر گفته بودن که اجازه بدم فصل دوم شو اونا بنویسن)

و اما جوابم 

راستش از اول من واقعا در نظر داشتم براش یه فصل دوم بنویسم چون داستان نا تموم بود اما به خاطر اتفاقات و مشکلاتی که پیش اومد نتونستم.

الانم که سرم خلوته کلی ایده جدیدتر و بهتر برای فیک دارم که دوست دارم اول اونارو بنویسم ایده هایی که شاید خیلی بهتر از جادوی درون باشند ( مثل همین فیک ) ولی بازم اگه فرصتی پیش اومد حتما فصل دوم ش رو خواهم نوشت.


و اگه واقعا کسی میتونه ادامه ش بده از نظر من اشکالی نداره فقط قبلش یه خبری بهم بده


و همینطور از همه تون بابت منتظر موندن تون معذرت میخوام امیدوارم این فیک جبران بدقولی سامی باشه.


واسه خوندن جزئیات و دانلود تیزر فوق العاده ش تشریف ببرید ادامه


 

 

نام فیک : افسانه ی آب و آتش

نویسنده : سامی

کاپلها : توکچول ، وونکیو ، ایونهه ، یووک ( و باحضور رن نوایست )

ژانر : فانتزی ، جادویی ، عاشقانه ، غمناک و گاها طنز!!!

روزهای اپ : جمعه ها


زمانی که خداوند عالم را می ساخت سه دنیای جدا از هم را خلق کرد:

دنیای معنوی یا آسمان ، دنیای مادی یا زمین و دنیای سوم که عالمی مابین این دو بود.

آسمان جایگاه خداوند و فرشتگان بود و زمین ماوای انسانها .

و اما در عالم سوم موجوداتی نیمه روحانی به اسم اوفانیم زندگی میکردند که وظیفه ی آنها محافظت از چهار عنصر اصلی بود : آب ، باد ، خاک و آتش.

در ابتدا یک فرمانروا بر کل عالم سوم فرمانروایی میکرد و بر چهار عنصر حیاتی نظارت داشت ولی به تدریج جانشین هایش از پس چنین کاری برنیامدند.

آنها نسل به نسل ضعیف تر شدند و دیگر قدرت آن را نداشتند تا همزمان از چهار عنصر باهم محافظت کنند.

هنگامی که زمان مرگ فرمانروای چهارم رسید او دنیا را بین دو فرزندش تقسیم کرد...آب و آتش را به پسر بزرگ ترش کیم داد و خاک و باد را به پسر کوچکترش چو.

بعدها فرزندان فرزندان اوهم در اداره ی سرزمین ها و عناصرشان دچار مشکل شدند و آنها هم سرزمین شان بین فرزندانشان تقسیم کردند.

اینگونه بود که چهار فرمانروایی کاملا جدا از هم بوجود آمد.

و این جدایی سبب شد که بین آنها فاصله بیفتد و به تدریج میان آنها دشمنی و نزاع به وجود آمد.

تا اینکه زمانی رسید که فرمانروای آتش برای انتقام خون معشوق محبوبش تصمیم به نابودی سه قلمروی دیگر را گرفت!

نیروهای شیطانی از کینه ها و دشمنی ها تغذیه کردند و قدرت گرفتند و دنیای اوفانیم ها رو به نابودی رفت.

اما هنوز یک ناجی و راه نجات برای آنها وجود دارد:

 پسری از دنیای آدمیان به نام پارک جانگسو!



دانلود تیزر دوم:

( لطفا همراه با زیرنویس فارسی ش تماشاش کنید)


دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8332393634/The_tale_of_water_and_fire_by_Somy_Angel.zip.html 





نظرات 1 + ارسال نظر
نانا یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 13:55

وای خدای من.... من عاشق این جور فیک های فانتزی ام. آجا آجا فایتینگ

منم فانتزی دوست
مرسی جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد