تیزر و معرفی فصل دوم Red & white



سلام جیگرا


بلاخره با تیزر فصل دوم اومدم!


برای دانلود تیزر و همینطور خلاصه ای کوچیک از این فصل تشریف ببرید ادامه


 

 


نام فیک : Red & white ( فصل دوم : جانشین شیطانی )

کاپلها : توکچول - وونکیو - کیووک - جیرن از نوایست

ژانر : عاشقانه - خون آشام - جادویی



خلاصه : دوسال از ازدواج کیم هیچول با پرنس لیتوک و زندگی اش به عنوان یک خون آشام میگذرد.

او حالا چیزای زیادی را در مورد زندگی خون آشام ها میداند و به زندگی جدیدش کاملا عادت کرده است اما به تازگی احساس میکند که دیگر از آن عشق آتشینی که روزهای نخستین لیتوک به او داشت خبری نیست و این موضوع اورا نگران میکند.

و این شکش به احساس لیتوک نسبت به خودش زمانی به یقین میرسد که متوجه میشود لیتوک رازی بسیار مهم را از او پنهان کرده است...



اینجا یه تیزر خوشگل و باحال براتون آماده کردم که به شخصه عاشق آهنگ شم


دیدن این تیزرو به هیچ وجه ازدست ندید چون شگفتزده تون میکنه



دانلود تیزر فصلhttp://s8.picofile.com/file/8356233768/Red_white_Season_2_Teukchul_by_Somy_Angel_240.mp4.html 




ترجمه ی فارسی این آهنگ چینی زیبا رو براتون میزارم چون خیلی به داستان میخوره و همینطور یه جورایی در وصف رابطه ی توکچول در واقعیت هستش



راستی پوستر فیک موقته

قراره این فصل چندین پوستر خوشگل و رنگارنگ داشته باشه





Lost in the direction of the vast road ahead

گمشده در مسیر جاده ی بزرگی حرکت میکنه

l want to escape the cycle

من میخوام از چرخه فرار کنم

l want to be myself

میخوام که خودم باشم

Caught up in this chaotic world

در این جهان آشفته گرفتار شد

But ever since l met you l have found my path

اما زمانی که تورو دیدم مسیرمو پیدا کردم

Define the world as infinity

جهان رو بی نهایت تعریف کن

No need to question

بدون پرسش

No need to doubt

بدون شک

You are light I am darkness , living together as opposites

تو نور هستی و من تاریکی ام ، تضادهم کنارهم زندگی میکنیم

Just like two opposite ends of magnet

مثل دو قطب یه آهنربا

In a natural and tacit agreement

با یه پیمان طبیعی و ضمنی

One second we fight , the next we reconcile

در یه لحظه باهم می جنگیم ، لحظه ی بعد باهم آشتی میکنیم

A kind of subtleness that cannot be seen nor heard

یه نوع از سادگی که نمیشه دیده یا شنیده بشه

You always know what I am thinking about

تو همیشه میدونی که من به چی فکر میکنم

On my side

کنار من

Your trust is burning bright

تو اطمینان خاطر داری

On your side

کنار تو

My response to the world is a smile

پاسخ من به دنیا یه لبخنده

Rewrite the infinite cycle of life maybe unexpectedly

بنویس چرخه های بی نهایت زندگی ممکنه غیر منتظره باشه

No matter when

مهم نیست چه موقع

I know you are always on my side

من میدونم که تو همیشه کنارم هستی

We greet every challenge together

ما هر چالشی را کنارهم پیروز میشیم

You and l are connected by chains that

تو و من با زنجیرهایی بهم وصل هستیم

Converge into on infinite , wonderful

که تبدیل به بی نهایت میشه ، فوق العاده 

Splendor

شکوه و جلال






نظرات 3 + ارسال نظر
الیسا جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 10:33

بالاخره امروز کل فیک رو خوندم

مهدیس چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 10:02

فقط عرررررررر
سامی هیونگ
میشع زودتر آپش کنی
مشتاقان توکچول
دوسش دارم فیک قشنگیه

نانا چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 01:19

چه شعر قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد